Program Lengkap Pengurusan Berat Badan

Untuk Keterangan Lanjut dan Rundingan Sila Hubungi :

HP (sms) : 013-4208013 (Sal)

019-5186436 (Hanim)

E-mail : diet_alpha76@yahoo.com.my



Monday 10 December 2012

TESTIMONI RESDUNG - ALPHA LIPID LIFELINE




Hai semua..hari ni saya ingin berkongsi pengalaman suami saya sebagai pengguna Alpha Lipid Lifeline. Suami saya  menghidapi penyakit Resdung semenjak kecil lagi, disebabkan itu beliau sering mengalami alahan yang teruk. Pantang sejuk sikit alamatnya bersin dan selesema berhari-hari lah jawabnya. Jikalau tersalah makan sedikit, bertambah-tambah dia punya bersin dan selesema. Jenuh berubat macam-macam cara tapi tak juga baik. Dua minggu lepas saya mengambil inisiatif mencadangkan pada suami agar mencuba Alpha Lipid Lifeline. Ini kerana kandungan kolostrumnya sangat baik untuk meningkatkan sistem pertahanan badan kita. 

Dalam tempoh seminggu lebih beliau minum Alpha Lipid Lifeline, beliau kerap bersin lebih daripada biasa. Dia punya bersin memang dasyat laa..tu dia punya "healing crisis" orang kata. Masuk minggu ke dua saya lihat sudah ada improvement. Bersin dah kurang begitu juga dengan selesema. Bangun pagi-pagi nak pergi kerja pun happy ja saya tengok...siap report "Pagi ni abang dah tak bersin dan selesema dah". Alhamdulillah, syukur sangat-sangat. Balik dari kerja pun report lagi..."Kat tempat kerja tadi abang dah tak bersin dan selesema walaupun office sejuk sangat". Sekarang ni tidur malam pun dah boleh guna aircond. Baru dua minggu beliau minum Alpha Lipid Lifeline sudah menampakan kesan-kesan positif. Suami pun nak teruskan minum Alpha Lipid Lifeline bagus katanya. Beliau sangat-sangat bersyukur dengan keadaan kesihatanya sekarang.

Bagi mereka yang belum sakit..tak perlulah kita tunggu badan dah sakit baru nak mencuba.Mencegah adalah lebih baik dari mengubati..betul kan?..mari kita tingkatkan ketahanan tubuh badan kita dengan Alpha Lipid Lifeline.

No comments:

Post a Comment