Program Lengkap Pengurusan Berat Badan

Untuk Keterangan Lanjut dan Rundingan Sila Hubungi :

HP (sms) : 013-4208013 (Sal)

019-5186436 (Hanim)

E-mail : diet_alpha76@yahoo.com.my



Sunday 2 December 2012

KENAPA SAYA BERDIET

Ye..kenapa saya berdiet? Meh kita sesame tengok sebab-sebabnya…

1. TERLALU KERAP mendapat kata-kata peransang dari adik badik
            Antara kata-kata tersebut : a) Wey gemuknya hang!
                                                           b) Aku tengok hang makin gemok la..
                        * --__--  redho je la dapat family macam ni…maceh semua..kalianlah pembakar
                        semangat saya…rasa nak terbakor je masa tu tau…huhuhu

2. Faktor Kesihatan - Berat saya dah cecah obbess tahap 1, BP makin tinggi, kandungan gula dalam darah pon makin  tinggi, hampir mendapat gastric, selalu cirit birit yang teruk, kerap sakit kepala yang teruk…masa tu dah risau gila sebab saya baru cecah 30 tahun.

3. Faktor Jodoh – tak perlu elaborate la bab ni..paham2 sendri la kan…emmmm

4. Pegi memana pun orang panggil saya ‘Kak’..oh! apakah aku sangat tua?!! Haha..tak dapat terima kenyataan di situ..haha..ok, serius saya nampak lebih tua dari usia pada masa tu…tak suke tau!..huhuhu..

5. SUSAH NAK SHOPPING!!! Baju yang bekenan di hati semuanya tak muat! Memang sedey gila laaa…redho & pasrah je saya tengok baju-baju tu dibeli oleh orang lain…huhuhu

6. Saya sayangkan diri saya & keluarga…kalau saya sakit siapa yang nak jaga mak saya?

Haa tu je kot sebab-sebab iols berdiet…ape sebab uols pulak? J
Jom Slim Dan Cantik dengan ALPHA LIPID SDII


xoxo..Hanim Isa..

No comments:

Post a Comment