Program Lengkap Pengurusan Berat Badan

Untuk Keterangan Lanjut dan Rundingan Sila Hubungi :

HP (sms) : 013-4208013 (Sal)

019-5186436 (Hanim)

E-mail : diet_alpha76@yahoo.com.my



Sunday 20 January 2013

TESTIMONI ALPHA LIPID LIFELINE : RUAM DAN GATAL2

Testi kali ni adelah dari anak saya Akeef Luqman..Akeef ni badan dia sangat berisi@debab gitu...umo baru 2 thn setengah... huhu (kalo besar nanti pun debab mama kasik minum ALSD2 tauu)..Akeef ada masalah kulit badan dia cam ada ruam kot tp kdg2 jadi cam jerawat siap ada nanah lg..kesian dia..kalau tido malam asyik la tergaru2 kat bahagian badan dia yang ada ruam tu..paling banyak ruam kt bahagian paha yg montok tu dan bahagian perut yg muncit..huhu..kulit yang digaruk tu habis jd kering2 dan menggerutu...kesian dia..mcm2 dh losyen dan ubat saya sapu..still tak mau baik betul2..sampailah saya decide nk bagi Akeef minum Alpha Lipid Lifeline..alang2 abahnya minum kan..tumpang sekaki laa..

 Alhamdulillah lepas 2 minggu je Akeef minum dah nampak perubahan, ruam dia dh mula kering..gatal2 pun dah tak de dh..tdo mlm sangat nyenyak,tak de dah terbangun mlm nanges2 garuk2 gatal 1 badan...kulit badan Akeef yang kering dulu semua dah semakin  lembut, lembap dan gebu (bertambah2 gebu la budak tuu)..sekarang saya masih teruskan Alpha Lipid Lifeline kat Akeef sebagai supplement untuk tumbesaran dia..budak tengah lasak kan, main pun suka hati dia ja kt mana2..so saya bagi ja Alpha Lipid Lifeline semua nutrien ada termasuk kolostrum...bertambah2 sihat, cargas dan aktif la Akeef sekarang..jenuh mama..huhu

No comments:

Post a Comment