Program Lengkap Pengurusan Berat Badan

Untuk Keterangan Lanjut dan Rundingan Sila Hubungi :

HP (sms) : 013-4208013 (Sal)

019-5186436 (Hanim)

E-mail : diet_alpha76@yahoo.com.my



Sunday 20 January 2013

MENU HARI NI ADALAH...


Bersarapan dengan ALSD2 dan telur goreng mata kerbau...ni kira dah tahap jemu dgn telur hancur so tukar cara lak...sedap rupanya telur mata ni bila dimakan bersama2 kicap cap Mudim....



Makan tengahari adelah...ALSD2 dan salad bersama steak daging homemade (saya belasah jer tuuu)...utk resepi steak tu sila rujuk resepi meatball kat label resepi yerrr...tq...yer meatball tu saya ketulkan besar2 dan tekan2 kasi leper sket dan blh grill guna pan biase jerr..hasilnya sgt lah sedap....Salad tu saya letak carrot mentah yer..tak boleh masak carrot tu tauuu

Untuk makan malam....rasanya ALSD2 dan yong tau fu pasar malam kot...gtau siap2 heee...tapi yong tau fu saya nak makan malam ni biasanya saya request suami belikan tauhu dan kangkong jerrr...lebih afdal bagi kita yang berdiet ALSD2 ni kannn...

Tu je lah citer pasal menu saya hari nihh..sekian terima kasih semua..

No comments:

Post a Comment